Povestea cu cozile kilometrice şi minutele de aşteptare pierdute în faţa barierei la trecerea de cale ferată de la Drajna continuă. Transportatorii şi autorităţile judeţelor Ialomiţa şi Călărasi au mai pierdut un tren! Trenul finanţării, după cum răspunde recent Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România. Într-o corespondenţă recentă cu Consiliul Judeţean Ialomiţa, CNADNR menţionează faptul că abia anul viitor poate fi luată în calcul finanţarea construirii unui pasaj suprateran la Drajna, între DN 3A, DN 21 şi magistrala CFR. Deşi bugetarea obiectivului în 2017 nu înseamnă neapărat şi demararea lucrărilor în acelaşi an, fiind necesare un studiu şi un proiect tehnic, demersul admninistrativ al celor două judeţe împreună cu petiţiile civile şi politice depuse până acum au însemnat un pas important în rezolvarea situaţiei traficului din zonă.
Fost prefect al judeţului Călăraşi şi actual şef de cabinet al preşedintelui Consiliului Judeţean Călăraşi, Emil Muşat, cunoaşte demersurile anterioare făcute pentru construirea pasajului suprateran. Efortul conjugat al administraţiei judeţene din Ialomiţa şi Călăraşi este însă singurul care a dat roade, fiind aşteptată bugetarea obiectivului. Nu este însă singura problemă. O posibilă deviere a traficului prin satul Dragalina, ar încurca atât transportatorii din cauza drumului îngust, cât şi localnicii, în cazul cărora s-a pus problema exproprierilor.
O oră pierdută în faţa barierei de la Drajna, punct ce leagă Capitala de Moldova şi sud-estul ţării, înseamnă pentru un transportator de marfă şi pierderi economice.